vineri, 11 septembrie 2009

Criza mea

Ma bucur ca a venit criza, chiar imi pare bine, si imi doresc sa mai stea ceva timp pe la noi. In asentimentul meu ar trebui sa fie mai multi romani, deoarece criza ne ofera sansa de a avea un viitor mai bun, chiar daca am ramas fara un job cu adevarat foarte bine renumerat, am posibilitatea sa incep mai usor o mica afacere, sa ma simnt mai  confortabil stiind ca UltraPro aproape a disparut, Flamingo a fost la un pas de a se curata, Depozitu' inchide magazin dupa magazin si cel mai important emagu' este nr. in IT. Vive l'espace enligne !
Criza, din punctul meu de vedere, ofera o groaza de oportunitati, de la cei mici ca mine pana la cei mari. Criza imi da incredere si increderea este mai valoroasa decat banii, mai scumpa decat aurul ! Dupa ce va trece criza voi mai posta o data acest post, multumit de ce am realizat sau incercand iarasi!


...ma semnez, imi este sila, dar ma adaptez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu